יום שבת, 13 באפריל 2013

המרכיב הרביעי וחמישי של אסטרטגיית מסחר





הרכיב הרביעי הוא כניסה מחודשת לעסקה

הרכיב הרביעי כניסה מחודשת לעסקה, הוא מרכיב שבד"כ מתעלמים ממנו ומכאן מגיעה חשיבותו הגדולה.

למי זה לא קרה, נכנסת לעסקה יש לך סטופ להגביל את הפסדך וכאילו כמו מעשה שטן, המניה או המדד מגיעים בדיוק לסטופ שלך, ואח"כ ממשיך עם הכיוון שאליו כיוונת, ולשם התפללת, ואליו ייחלת והוא ממשיך בעוצמה שאפילו מפתיעה גם אותך ואתה בחוץ מתעצבן מקלל את כולם, שבכוונה לקחו את השוק, המניה לסטופ שלך, ונשבע בכל היקר לך, שבחיים אבל בחיים לא תשים סטופ יותר.

אז זהו שכל העסקאות הטובות ביותר הם אלו שחובבנים יצאו בסטופ ולכן אני מעודד אותך לחשוב מתי אתה חוזר לעסקה הזו שוב למרות שכבר יצאת בסטופ איזה תנאים חדשים  ואיזה איתות כניסה אתה דורש.

כך אתה מבטיח שבמקרה ויצאת בסטופ בעסקה טובה מאוד, לא תפסיד את העסקה.

המרכיב החמישי

סטופ

עד עכשיו עסקתי בכל המרכיבים לכניסה לעסקה כעת אעסוק במרכיבי היציאה.
רבים חושבים שסטופ זה אסטרטגית יציאה אבל למעשה זה רק חלק.
המטרה של סטופ היא אחת ויחידה להגן על הונך, שלא תפסיד בעסקה אחת את רב חשבון המסחר שלך.

סטופ הוא המקום שבו תספוג את סכום ההפסד הגרוע ביותר שאתה מוכן לקבל.

רבים משווים מסחר ללא סטופ לנסיעה באור אדום(ולדעתי זו ההשוואה הנכונה ביותר).

בנסיעה בכל צבע של רמזור אם תישאר בחיים תגיע ליעד ללא ספק יותר מהר.

הווארד באנדי פרופ' למדעי המחשב באחת האוניברסיטאות באוסטרליה, הוכיח, שכאשר מוסיפים סטופ לאסטרטגיית מסחר ביצועיה יורדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה